Kahramanmaraş'ta Depremde 42 Kişinin Ölümüne Neden Olan İki Kamu Görevlisine Dava Açıldı
13 saat önce · 11 saat önce güncellendi
Kahramanmaraş'ın Dulkadiroğlu ilçesinde 6 Şubat depremlerinde yıkılan Bad-ı Saba Konutları A Blok'unun çökmesi sonucu 42 kişi hayatını kaybetti. Kahramanmaraş Cumhuriyet Başsavcılığı, bu olayla ilgili olarak Dulkadiroğlu Belediyesi İmar ve Şehircilik Müdür Vekili Arzu Özaydın ve Müdür Yardımcısı Serap Binici hakkında 'bilinçli taksirle ölüme ve yaralanmaya neden olma' suçlamasıyla dava açtı. İddianamede, söz konusu görevlilerin, inşaat sürecinde gerekli kontrol ve izin işlemlerini ihmal ettikleri belirtiliyor.
Manşetler· 4 kaynak
42 kişinin öldüğü Bad-ı Saba Konutları'na ilişkin 2 kamu görevlisi hakkında dava açıldı
10HaberDepremde 42 kişi hayatını yitirmişti: Kahramanmaraş’ta iki kamu görevlisine dava
Sol HaberDepremde 42 kişi yaşamını yitirmişti: Bad-ı Saba Konutları'na ilişkin 2 kamu görevlisine dava açıldı
CumhuriyetDepremde 42 kişiye mezar olan Bad-ı Saba Konutları'na ilişkin 2 kamu görevlisine dava açıldı
Bu haber 4 farklı kaynaktan derlendi
gaste.co
45+ kaynaktan derlenen tarafsız haber akışı