Kahramanmaraş'ta Depremde 42 Kişinin Ölümüne Neden Olan İki Kamu Görevlisine Dava Açıldı

13 saat önce · 11 saat önce güncellendi

Kahramanmaraş'ın Dulkadiroğlu ilçesinde 6 Şubat depremlerinde yıkılan Bad-ı Saba Konutları A Blok'unun çökmesi sonucu 42 kişi hayatını kaybetti. Kahramanmaraş Cumhuriyet Başsavcılığı, bu olayla ilgili olarak Dulkadiroğlu Belediyesi İmar ve Şehircilik Müdür Vekili Arzu Özaydın ve Müdür Yardımcısı Serap Binici hakkında 'bilinçli taksirle ölüme ve yaralanmaya neden olma' suçlamasıyla dava açtı. İddianamede, söz konusu görevlilerin, inşaat sürecinde gerekli kontrol ve izin işlemlerini ihmal ettikleri belirtiliyor.

Bu haber 4 farklı kaynaktan derlendi

gaste.co

45+ kaynaktan derlenen tarafsız haber akışı

Gündemdeki tüm haberleri gör
Hesap oluştur →Kendi kategorilerini oluştur, kaynakları filtrele
Kahramanmaraş'ta Depremde 42 Kişinin Ölümüne Neden Olan İki Kamu Görevlisine Dava Açıldı - gaste.co