Almanya'da Aşırı Sıcaklıklar Sağlık ve Ulaşımda Risk Oluşturuyor

11 saat önce · 2 saat önce güncellendi

Almanya, son yılların en yüksek sıcaklıklarıyla karşı karşıya. Hava sıcaklıkları 42 dereceye kadar yükselirken, bu durum sağlık uyarılarını ve ulaşımda aksaklıkları beraberinde getiriyor. Alman Meteoroloji Servisi, özellikle yaşlılar ve kronik hastalığı olan bireylerin dışarı çıkmamalarını öneriyor. Ayrıca, orman yangını riski en üst seviyelere ulaşmış durumda ve yetkililer, vatandaşları ateş yakmamaları konusunda uyarıyor.

Bu haber 6 farklı kaynaktan derlendi

gaste.co

45+ kaynaktan derlenen tarafsız haber akışı

Gündemdeki tüm haberleri gör
Hesap oluştur →Kendi kategorilerini oluştur, kaynakları filtrele
Almanya'da Aşırı Sıcaklıklar Sağlık ve Ulaşımda Risk Oluşturuyor - gaste.co