Muş'ta Besiciler, Sıcak Havalarda Mandalarını Karasu Nehri'nde Serinletiyor
10 saat önce · 9 saat önce güncellendi
Muş'un Hasköy ilçesinde besiciler, aşırı sıcaklardan etkilenen mandalarını Karasu Nehri'nde serinletiyor. Besiciler, mandaların sağlığı ve süt verimliliği için suya girmelerinin zorunlu olduğunu vurguluyor. Mandaların sıcak havalarda serinlemek için günde 4-5 saat suya girdiği belirtiliyor. Bu uygulama, hayvancılığın sürdürülebilirliği açısından büyük önem taşıyor.
Manşetler· 3 kaynak
Bu haber 3 farklı kaynaktan derlendi
gaste.co
45+ kaynaktan derlenen tarafsız haber akışı
Hesap oluştur →Kendi kategorilerini oluştur, kaynakları filtrele