Muş'ta Besiciler, Sıcak Havalarda Mandalarını Karasu Nehri'nde Serinletiyor

10 saat önce · 9 saat önce güncellendi

Muş'un Hasköy ilçesinde besiciler, aşırı sıcaklardan etkilenen mandalarını Karasu Nehri'nde serinletiyor. Besiciler, mandaların sağlığı ve süt verimliliği için suya girmelerinin zorunlu olduğunu vurguluyor. Mandaların sıcak havalarda serinlemek için günde 4-5 saat suya girdiği belirtiliyor. Bu uygulama, hayvancılığın sürdürülebilirliği açısından büyük önem taşıyor.

Bu haber 3 farklı kaynaktan derlendi

gaste.co

45+ kaynaktan derlenen tarafsız haber akışı

Gündemdeki tüm haberleri gör
Hesap oluştur →Kendi kategorilerini oluştur, kaynakları filtrele
Muş'ta Besiciler, Sıcak Havalarda Mandalarını Karasu Nehri'nde Serinletiyor - gaste.co