ÖNDER Gençlik 2026 Dönemini Kapatırken 900 Genç Sertifika Aldı
9 saat önce · 7 saat önce güncellendi
ÖNDER Gençlik, 2025-2026 dönemini Atatürk Kültür Merkezi'nde düzenlenen bir kapanış programıyla tamamladı. Programda, 7 farklı projede eğitim gören 900 genç sertifikalarını alırken, başarılı olanlar Japonya, Malezya, Katar ve Özbekistan seyahatleriyle ödüllendirildi. ÖNDER Genel Başkanı Abdullah Ceylan, gençlerin adalet ve merhamet eksenli yeni bir dünya düzenini inşa edecek kadrolar olduğunu vurguladı.
Manşetler· 6 kaynak
ÖNDER Gençlik'te 900 öğrenci mezun oldu
Diriliş Postasıİstanbul'da 'ÖNDER Gençlik 2026 Kapanış Programı' düzenlendi
StarÖNDER Gençlik dönemi kapattı: 7 projeden 900 genç mezun
Akşam"İnsanlığın umudu sizler olacaksınız"... ÖNDER Gençlik'te 900 genç sertifikasını aldı
Haber7ÖNDER Gençlik dönemi kapattı: 7 projeden 900 genç mezun
Anadolu Ajansıİstanbul'da "ÖNDER Gençlik 2026 Kapanış Programı" düzenlendi
Bu haber 6 farklı kaynaktan derlendi
gaste.co
45+ kaynaktan derlenen tarafsız haber akışı