ÖNDER Gençlik 2026 Dönemini Kapatırken 900 Genç Sertifika Aldı

9 saat önce · 7 saat önce güncellendi

ÖNDER Gençlik, 2025-2026 dönemini Atatürk Kültür Merkezi'nde düzenlenen bir kapanış programıyla tamamladı. Programda, 7 farklı projede eğitim gören 900 genç sertifikalarını alırken, başarılı olanlar Japonya, Malezya, Katar ve Özbekistan seyahatleriyle ödüllendirildi. ÖNDER Genel Başkanı Abdullah Ceylan, gençlerin adalet ve merhamet eksenli yeni bir dünya düzenini inşa edecek kadrolar olduğunu vurguladı.

Bu haber 6 farklı kaynaktan derlendi

gaste.co

45+ kaynaktan derlenen tarafsız haber akışı

Gündemdeki tüm haberleri gör
Hesap oluştur →Kendi kategorilerini oluştur, kaynakları filtrele
ÖNDER Gençlik 2026 Dönemini Kapatırken 900 Genç Sertifika Aldı - gaste.co