Türkiye ve Suudi Arabistan Arasında Ticaretin Kolaylaştırılması İçin Ortak Eylem Planı İmzalandı

9 saat önce · 8 saat önce güncellendi

Brüksel'de düzenlenen Dünya Gümrük Örgütü (DGÖ) Konseyi toplantısında, Türkiye ve Suudi Arabistan arasında ticaretin kolaylaştırılması amacıyla bir Ortak Eylem Planı imzalandı. Ticaret Bakan Yardımcısı Sezai Uçarmak'ın katıldığı toplantıda, küresel ticaretin geleceği, veri odaklı gümrük yönetimi ve güvenli tedarik zincirleri gibi konular ele alındı. Bu anlaşma, iki ülke arasındaki ikili ticaretin geliştirilmesi ve bölgesel işbirliğinin artırılması açısından önemli bir adım olarak değerlendiriliyor.

Bu haber 9 farklı kaynaktan derlendi

gaste.co

45+ kaynaktan derlenen tarafsız haber akışı

Gündemdeki tüm haberleri gör
Hesap oluştur →Kendi kategorilerini oluştur, kaynakları filtrele
Türkiye ve Suudi Arabistan Arasında Ticaretin Kolaylaştırılması İçin Ortak Eylem Planı İmzalandı - gaste.co