Hizbullah Lideri Naim Kasım, ABD-Lübnan-İsrail Anlaşmasını 'Yok Hükmünde' Değerlendirerek Tepki Gösterdi
8 saat önce
Hizbullah Genel Sekreteri Naim Kasım, ABD arabuluculuğunda imzalanan İsrail-Lübnan çerçeve anlaşmasını 'yok hükmünde' ve 'aşağılayıcı' olarak nitelendirerek, Lübnan'ın egemenliğine zarar verdiğini savundu. Kasım, anlaşmanın İsrail'in Lübnan'dan çekilmesini Lübnan'daki direnişin silahsızlandırılmasına bağlamasının tehlikeli bir öneri olduğunu belirtti. Beyrut'ta Hizbullah destekçileri, anlaşmaya karşı protestolar düzenleyerek, bu durumu kınadı.
Manşetler· 7 kaynak
Hizbullah liderinden Washington’daki mutabakata rest! Anlaşma masada kalır mı?
Yeni AkitSiyonistlerin Lübnan planına Hizbullah'tan sert barikat! Naim Kasım meydan okudu!
KararHizbullah lideri Kasım’dan ABD-Lübnan-İsrail çerçeve anlaşmasına sert tepki: "Egemenliğin teslimi anlamına geliyor"
SabahHizbullah lideri Kasım: "İsrail Lübnan'dan çekilmeli"
Anadolu AjansıHizbullah lideri Kasım: Çerçeve anlaşması yok hükmünde ve aşağılayıcıdır
Haber7Hizbullah lideri Kasım: Anlaşma yok hükmünde ve aşağılayıcı
Haberler.comHizbullah lideri Kasım: "Çerçeve anlaşması yok hükmünde ve aşağılayıcıdır"
Bu haber 7 farklı kaynaktan derlendi
gaste.co
45+ kaynaktan derlenen tarafsız haber akışı