Hizbullah Lideri Naim Kasım, ABD-Lübnan-İsrail Anlaşmasını 'Yok Hükmünde' Değerlendirerek Tepki Gösterdi

8 saat önce

Hizbullah Genel Sekreteri Naim Kasım, ABD arabuluculuğunda imzalanan İsrail-Lübnan çerçeve anlaşmasını 'yok hükmünde' ve 'aşağılayıcı' olarak nitelendirerek, Lübnan'ın egemenliğine zarar verdiğini savundu. Kasım, anlaşmanın İsrail'in Lübnan'dan çekilmesini Lübnan'daki direnişin silahsızlandırılmasına bağlamasının tehlikeli bir öneri olduğunu belirtti. Beyrut'ta Hizbullah destekçileri, anlaşmaya karşı protestolar düzenleyerek, bu durumu kınadı.

Bu haber 7 farklı kaynaktan derlendi

gaste.co

45+ kaynaktan derlenen tarafsız haber akışı

Gündemdeki tüm haberleri gör
Hesap oluştur →Kendi kategorilerini oluştur, kaynakları filtrele
Hizbullah Lideri Naim Kasım, ABD-Lübnan-İsrail Anlaşmasını 'Yok Hükmünde' Değerlendirerek Tepki Gösterdi - gaste.co