Beşiktaş, Yeni Sezon Öncesi Moral Yemeğinde Bir Araya Geldi

3 saat önce · 2 saat önce güncellendi

Beşiktaş Futbol Takımı, 2026-2027 sezonu hazırlıkları öncesinde BJK Nevzat Demir Tesisleri'nde bir araya geldi. Başkan Serdal Adalı, teknik direktör Vincenzo Italiano ve futbol direktörü Önder Özen'in katıldığı yemekte, futbolculara başarı dilekleri iletildi. Takım, yarın başlayacak olan yeni sezon hazırlıklarına yönelik motivasyonunu artırmak amacıyla bu organizasyonu gerçekleştirdi. Ayrıca, Beşiktaş yeni sezon formalarını 29 Haziran'da düzenleyeceği lansmanla tanıtacak.

Bu haber 4 farklı kaynaktan derlendi

gaste.co

45+ kaynaktan derlenen tarafsız haber akışı

Gündemdeki tüm haberleri gör
Hesap oluştur →Kendi kategorilerini oluştur, kaynakları filtrele
Beşiktaş, Yeni Sezon Öncesi Moral Yemeğinde Bir Araya Geldi - gaste.co